fbpx

Realizacja zam├│wienia

Twoje zam├│wienie zostanie Ci dostarczone tak szybko jak tylko b─Ödzie to mo┼╝liwe, nie p├│┼║niej ni┼╝ w ci─ůgu 30 dni od jego op┼éacenia, chyba ┼╝e w opisie produktu wskazany by┼é odmienny termin realizacji lub poinformowa┼éy┼Ťmy Ci─Ö o wyd┼éu┼╝onym terminie realizacji, a Ty wyrazi┼ée┼Ť na niego zgod─Ö. Nie obawiaj si─Ö, ta informacja to prawny wym├│g. Dok┼éadamy wszelkich stara┼ä, by Twoje zam├│wienie by┼éo o u Ciebie maksymalnie w ci─ůgu tygodnia. 

Prawo do odst─ůpienia od umowy (prawo zwrotu)

Je┼╝eli z┼éo┼╝y┼ée┼Ť zam├│wienie jako konsument, to przys┼éuguje Ci prawo odst─ůpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia obj─Öcia w posiadanie kupionych rzeczy.┬á

UWAGA: Prawo do odst─ůpienia od umowy przys┼éuguje na wszystkie rzeczy dost─Öpne w sklepie. Z racji charakteru sprzedawanych rzeczy bardzo prosimy o mierzenie bielizny na swoj─ů bielizn─Ö.

Aby odst─ůpi─ç od umowy, musisz poinformowa─ç nas o swojej decyzji o odst─ůpieniu od umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia – na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů lub poczt─ů elektroniczn─ů. Mo┼╝esz skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy dost─Öpnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-zwrotow/ jednak nie jest to obowi─ůzkowe. Aby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy, wystarczy, ┼╝e wy┼Ťlesz informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego Ci prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy. Odst─Öpuj─ůc od umowy, masz obowi─ůzek zwr├│ci─ç nam produkt lub przekaza─ç go osobie przez nas upowa┼╝nionej niezw┼éocznie, jednak nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym odst─ůpi┼ée┼Ť od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odes┼éanie produktu przed jego up┼éywem. Ponosisz bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odst─ůpienia od umowy, zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie p┼éatno┼Ťci, w tym najta┼äszy dost─Öpny w sklepie koszt dostarczenia produkt├│w (je┼Ťli pokry┼ée┼Ť ten koszt) niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym przypadku nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym zostali┼Ťmy poinformowani o wykonaniu prawa odst─ůpienia od umowy. Zwrot p┼éatno┼Ťci zostanie dokonany przy u┼╝yciu takich samych sposob├│w p┼éatno┼Ťci, jakie zosta┼éy przez Ciebie u┼╝yte w pierwotnej transakcji, chyba ┼╝e wyra┼║nie zgodzisz si─Ö na inne rozwi─ůzanie. W ka┼╝dym przypadku nie poniesiesz ┼╝adnych op┼éat w zwi─ůzku z form─ů zwrotu p┼éatno┼Ťci. Je┼╝eli nie zaproponujemy, ┼╝e sami odbierzemy rzecz od Ciebie, mo┼╝emy wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej. Pami─Ötaj, ┼╝e ponosisz odpowiedzialno┼Ť─ç za zmniejszenie warto┼Ťci produktu b─Öd─ůce wynikiem korzystania z produktu w spos├│b wykraczaj─ůcy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.┬á

Wymiana

W Skrojone wymiana towar├│w niestety nie jest mo┼╝liwa – by┼éoby to zbyt skomplikowane zar├│wno dla nas, jak i dla naszych klient├│w. Paczki pakujemy i wysy┼éamy same, nie zlecamy tego firmie zewn─Ötrznej. Zam├│wiony produkt spe┼énia Twoje oczekiwania, ale nie zgadza si─Ö tylko rozmiar? Dokonaj prosz─Ö klasycznego zwrotu (masz na to 14 dni). Je┼Ťli chcesz na przyk┼éad produkt w innym rozmiarze to po prostu zwr├│─ç oryginalne zam├│wienie, aby uzyska─ç pe┼ény zwrot nale┼╝no┼Ťci i zam├│w nowe artyku┼éy. Je┼╝eli chcesz ponownie zam├│wi─ç produkt w innym rozmiarze, a korzysta┼ée┼Ť poprzednio z kodu rabatowego, skontaktuj si─Ö z nami podaj─ůc numer zam├│wienia lub po prostu odpisz na maila potwierdzaj─ůcego pierwotne zam├│wienie (kontakt@skrojone.pl). Wygenerujemy dla Ciebie nowy kod ­čÖé

Reklamacje

Jeste┼Ťmy zobowi─ůzani dostarczy─ç Ci produkt wolny od wad. Je┼╝eli stwierdzisz, ┼╝e produkt posiada wad─Ö fizyczn─ů lub prawn─ů, mo┼╝esz z┼éo┼╝y─ç reklamacj─Ö. Zakres i zasady naszej odpowiedzialno┼Ťci (r─Ökojmi) za wady oraz Twoje uprawnienia reguluje Kodeks cywilny w art. 556 ÔÇô 576. Je┼Ťli stwierdzisz wad─Ö produktu, powiniene┼Ť nas o tym poinformowa─ç, okre┼Ťlaj─ůc jednocze┼Ťnie swoje roszczenie zwi─ůzane ze stwierdzon─ů wad─ů lub sk┼éadaj─ůc o┼Ťwiadczenie stosownej tre┼Ťci. Mo┼╝esz w tym celu skorzysta─ç z formularza reklamacyjnego, dost─Öpnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-reklamacyjny/, jednak nie jest to obowi─ůzkowe. Ustosunkujemy si─Ö do z┼éo┼╝onej przez Ciebie reklamacji w ci─ůgu 14 dni od dnia dor─Öczenia nam jej.┬á

Pozas─ůdowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼äJe┼╝eli jeste┼Ť konsumentem, masz mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä. Mi─Ödzy innymi, masz mo┼╝liwo┼Ť─ç zwr├│cenia si─Ö do sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygni─Öcie sporu wynik┼éego z zawartej umowy sprzeda┼╝y, zwr├│cenia si─Ö do wojew├│dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszcz─Öcie post─Öpowania mediacyjnego w sprawie polubownego zako┼äczenia sporu pomi─Ödzy Tob─ů a nami, skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji spo┼éecznej, do kt├│rej statutowych zada┼ä nale┼╝y ochrona konsument├│w. Bardziej szczeg├│┼éowych informacji na temat pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä, mo┼╝esz szuka─ç na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl. Mo┼╝esz r├│wnie┼╝ skorzysta─ç z platformy ODR, kt├│ra dost─Öpna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma s┼éu┼╝y do rozstrzygania spor├│w pomi─Ödzy konsumentami i przedsi─Öbiorcami d─ů┼╝─ůcymi do pozas─ůdowego rozstrzygni─Öcia sporu dotycz─ůcego zobowi─ůza┼ä umownych wynikaj─ůcych z internetowej umowy sprzeda┼╝y lub umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éug.