fbpx

ZWROTY

Nietrafiony rozmiar lub fason? Masz 14 dni na poinformowanie nas o zwrocie od momentu otrzymania paczki.

Prawo do zwrotu przysługuje na wszystkie rzeczy dostępne w sklepie. Z racji charakteru sprzedawanych rzeczy prosimy o mierzenie bielizny na swoją bieliznę.

KROK 1.

Poinformuj nas mailowo, że chcesz dokonać zwrotu. W tym celu odpisz na maila potwierdzającego zamówienie. Możesz dołączyć zdjęcie lub skan gotowego formularza https://skrojone.pl/formularz-zwrotow lub po prostu napisać w mailu co dokładnie zwracasz.

Pamiętaj, że możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część.

KROK 2.

Wyślij do nas paczkę ze zwrotem. Możesz skorzystać z opcji SZYBKIE ZWROTY. Do paczki dołącz wypełniony formularz lub (jeśli nie masz możliwości dołączenia formularza) karteczkę z numerem zamówienia. To bardzo ważne, brak tej informacji niestety wydłuża czas zwrotu.

Ty, jako konsument, zgodnie z ustawą ponosisz bezpośrednio koszt wysyłki zwrotu rzeczy.

Adres na zwroty:
Skrojone s.c. Justyna Śmigasiewicz
BERNADOWSKA 2L/11
81-553 Gdynia
tel. 793 546 303
kontakt@skrojone.pl
Dla wysyłek na paczkomat: GDY17A

KROK 3.

Po otrzymaniu przez nas paczki w ciągu kilku dni otrzymasz zwrot środków. Przeważnie środki wracają za pomocą tej samej płatności (czyli np. jeśli płaciłaś_eś PayU to środki wrócą za pośrednictwem PayU).

Nie potwierdzamy otrzymania przesyłki (możesz to sprawdzić sam_a mając numer śledzenia 😉). Otrzymasz od razu potwierdzenie otrzymania zwrotu.

Jeśli nie otrzymasz zwrotu środków w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki poinformuj nas o tym. Nigdy nie działamy w złej wierze, ale mamy niestety przypadki zaginionych paczek oraz błędu systemu podczas dokonywania automatycznego zwrotu (mimo, że nic na to przy dokonywaniu zwrotu nie wskazywało).

Zgodnie z ustawą, Ty jako konsument ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Zgodnie z prawem jesteśmy zobowiązane do przyjęcia zwrotu, jednak, gdy zwracany model nie będzie nadawał się już do sprzedaży wartość zwrotu pomniejszymy o poniesiony koszt.

WYMIANA

Zamówiony produkt spełnia Twoje oczekiwania, ale nie zgadza się tylko rozmiar?

KROK 1.

Dokonaj klasycznego zwrotu zgodnie instrukcją w dziale „ZWROTY”.

KROK 2.

Po odbiorze zwrotu przez nas otrzymasz zwrot środków na Twoje konto.

KROK 3.

Zamów ponownie produkt w innym rozmiarze bazując na doświadczeniach ze zwracanego zamówienia. Jeśli nie jesteś pewien_na rozmiaru skontaktuj się z nami, pomożemy.

PS. Jeżeli korzystałeś_aś poprzednio z kodu rabatowego, skontaktuj się z nami podając numer zamówienia lub po prostu odpisz na maila potwierdzającego pierwotne zamówienie. Wygenerujemy dla Ciebie nowy kod.

REKLAMACJE

Dostarczony przez nas produkt ma wadę lub wada pojawiała się w trakcie użytkowania? Przepraszamy za zaistniałą sytuację! Masz prawo do reklamacji.

KROK 1.

Napisz do nas maila (kontakt@skrojone.pl) opisując wadę. W miarę możliwości dołącz zdjęcia. Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-reklamacyjny/ jednak nie jest to obowiązkowe. 

KROK 2.

Z racji tego, że jesteśmy firmą kierującą się zasadami „mniej marnowania” w pierwszej kolejności zaproponujemy usunięcie zaistniałej wady. Jeżeli nie będzie to możliwe zaproponujemy któreś z poniższych rozwiązań:

  • wymienimy na nowy produkt wolny od wad, 
  • obniżymy cenę produktu,
  • zaproponujemy zwrot środków.