fbpx

ZWROTY

Nietrafiony rozmiar lub fason? Masz 14 dni na poinformowanie nas o zwrocie od momentu otrzymania paczki.

Prawo do zwrotu przys┼éuguje na wszystkie rzeczy dost─Öpne w sklepie. Z racji charakteru sprzedawanych rzeczy prosimy o mierzenie bielizny na swoj─ů bielizn─Ö.

KROK 1.

Poinformuj nas mailowo, ┼╝e chcesz dokona─ç zwrotu. W tym celu odpisz na maila potwierdzaj─ůcego zam├│wienie. Mo┼╝esz do┼é─ůczy─ç zdj─Öcie lub skan gotowego formularza https://skrojone.pl/formularz-zwrotow lub po prostu napisa─ç w mailu co dok┼éadnie zwracasz.

Pami─Ötaj, ┼╝e mo┼╝esz zwr├│ci─ç ca┼ée zam├│wienie lub jego cz─Ö┼Ť─ç.

KROK 2.

Wy┼Ťlij do nas paczk─Ö ze zwrotem. Mo┼╝esz skorzysta─ç z opcji SZYBKIE ZWROTY. Do paczki do┼é─ůcz wype┼éniony formularz lub (je┼Ťli nie masz mo┼╝liwo┼Ťci do┼é─ůczenia formularza) karteczk─Ö z numerem zam├│wienia. To bardzo wa┼╝ne, brak tej informacji niestety wyd┼éu┼╝a czas zwrotu.

Ty, jako konsument, zgodnie z ustaw─ů ponosisz bezpo┼Ťrednio koszt wysy┼éki zwrotu rzeczy.

Adres na zwroty:
Skrojone s.c. Justyna Śmigasiewicz
BERNADOWSKA 2L/11
81-553 Gdynia
tel. 793 546 303
kontakt@skrojone.pl
Dla wysyłek na paczkomat: GDY17A

KROK 3.

Po otrzymaniu przez nas paczki w ci─ůgu kilku dni otrzymasz zwrot ┼Ťrodk├│w. Przewa┼╝nie ┼Ťrodki wracaj─ů za pomoc─ů tej samej p┼éatno┼Ťci (czyli np. je┼Ťli p┼éaci┼éa┼Ť_e┼Ť PayU to ┼Ťrodki wr├│c─ů za po┼Ťrednictwem PayU).

Nie potwierdzamy otrzymania przesy┼éki (mo┼╝esz to sprawdzi─ç sam_a maj─ůc numer ┼Ťledzenia ­čśë). Otrzymasz od razu potwierdzenie otrzymania zwrotu.

Je┼Ťli nie otrzymasz zwrotu ┼Ťrodk├│w w ci─ůgu 14 dni od otrzymania przez nas paczki poinformuj nas o tym. Nigdy nie dzia┼éamy w z┼éej wierze, ale mamy niestety przypadki zaginionych paczek oraz b┼é─Ödu systemu podczas dokonywania automatycznego zwrotu (mimo, ┼╝e nic na to przy dokonywaniu zwrotu nie wskazywa┼éo).

Zgodnie z ustaw─ů, Ty jako konsument ponosisz odpowiedzialno┼Ť─ç za zmniejszenie warto┼Ťci produktu b─Öd─ůce wynikiem korzystania z produktu w spos├│b wykraczaj─ůcy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Zgodnie z prawem jeste┼Ťmy zobowi─ůzane do przyj─Öcia zwrotu, jednak, gdy zwracany model nie b─Ödzie nadawa┼é si─Ö ju┼╝ do sprzeda┼╝y warto┼Ť─ç zwrotu pomniejszymy o poniesiony koszt.

WYMIANA

Zamówiony produkt spełnia Twoje oczekiwania, ale nie zgadza się tylko rozmiar?

KROK 1.

Dokonaj klasycznego zwrotu zgodnie instrukcj─ů w dziale ÔÇ×ZWROTYÔÇŁ.

KROK 2.

Po odbiorze zwrotu przez nas otrzymasz zwrot ┼Ťrodk├│w na Twoje konto.

KROK 3.

Zam├│w ponownie produkt w innym rozmiarze bazuj─ůc na do┼Ťwiadczeniach ze zwracanego zam├│wienia. Je┼Ťli nie jeste┼Ť pewien_na rozmiaru skontaktuj si─Ö z nami, pomo┼╝emy.

PS. Je┼╝eli korzysta┼ée┼Ť_a┼Ť poprzednio z kodu rabatowego, skontaktuj si─Ö z nami podaj─ůc numer zam├│wienia lub po prostu odpisz na maila potwierdzaj─ůcego pierwotne zam├│wienie. Wygenerujemy dla Ciebie nowy kod.

REKLAMACJE

Dostarczony przez nas produkt ma wad─Ö lub wada pojawia┼éa si─Ö w trakcie u┼╝ytkowania? Przepraszamy za zaistnia┼é─ů sytuacj─Ö! Masz prawo do reklamacji.

KROK 1.

Napisz do nas maila (kontakt@skrojone.pl) opisuj─ůc wad─Ö. W miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci do┼é─ůcz zdj─Öcia. Mo┼╝esz skorzysta─ç z formularza reklamacyjnego, dost─Öpnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-reklamacyjny/ jednak nie jest to obowi─ůzkowe. 

KROK 2.

Z racji tego, ┼╝e jeste┼Ťmy firm─ů kieruj─ůc─ů si─Ö zasadami „mniej marnowania” w pierwszej kolejno┼Ťci zaproponujemy usuni─Öcie zaistnia┼éej wady. Je┼╝eli nie b─Ödzie to mo┼╝liwe zaproponujemy kt├│re┼Ť z poni┼╝szych rozwi─ůza┼ä:

  • wymienimy na nowy produkt wolny od wad, 
  • obni┼╝ymy cen─Ö produktu,
  • zaproponujemy zwrot ┼Ťrodk├│w.