ZWROTY
Nietrafiony rozmiar lub fason? Masz 14 dni na poinformowanie nas o zwrocie od momentu otrzymania paczki.
Prawo do zwrotu przysługuje na wszystkie rzeczy dostępne w sklepie. Z racji charakteru sprzedawanych rzeczy prosimy o mierzenie bielizny na swoją bieliznę.
KROK 1.
Poinformuj nas mailowo, że chcesz dokonać zwrotu. W tym celu odpisz na maila potwierdzającego zamówienie. Możesz dołączyć zdjęcie lub skan gotowego formularza https://skrojone.pl/formularz-zwrotow lub po prostu napisać w mailu co dokładnie zwracasz.
Pamiętaj, że możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część.
KROK 2.
Wyślij do nas paczkę ze zwrotem. Możesz skorzystać z opcji SZYBKIE ZWROTY. Do paczki dołącz wypełniony formularz lub (jeśli nie masz możliwości dołączenia formularza) karteczkę z numerem zamówienia. To bardzo ważne, brak tej informacji niestety wydłuża czas zwrotu.
Ty, jako konsument, zgodnie z ustawą ponosisz bezpośrednio koszt wysyłki zwrotu rzeczy.
Adres na zwroty:
Skrojone s.c. Justyna Śmigasiewicz
BERNADOWSKA 2L/11
81-553 Gdynia
tel. 793 546 303
kontakt@skrojone.pl
Dla wysyłek na paczkomat: GDY17A
KROK 3.
Po otrzymaniu przez nas paczki w ciągu kilku dni otrzymasz zwrot środków. Przeważnie środki wracają za pomocą tej samej płatności (czyli np. jeśli płaciłaś_eś PayU to środki wrócą za pośrednictwem PayU).
Nie potwierdzamy otrzymania przesyłki (możesz to sprawdzić sam_a mając numer śledzenia 😉). Otrzymasz od razu potwierdzenie otrzymania zwrotu.
Jeśli nie otrzymasz zwrotu środków w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki poinformuj nas o tym. Nigdy nie działamy w złej wierze, ale mamy niestety przypadki zaginionych paczek oraz błędu systemu podczas dokonywania automatycznego zwrotu (mimo, że nic na to przy dokonywaniu zwrotu nie wskazywało).
Zgodnie z ustawą, Ty jako konsument ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Zgodnie z prawem jesteśmy zobowiązane do przyjęcia zwrotu, jednak, gdy zwracany model nie będzie nadawał się już do sprzedaży wartość zwrotu pomniejszymy o poniesiony koszt.
WYMIANA
Zamówiony produkt spełnia Twoje oczekiwania, ale nie zgadza się tylko rozmiar?
KROK 1.
Dokonaj klasycznego zwrotu zgodnie instrukcją w dziale „ZWROTY”.
KROK 2.
Po odbiorze zwrotu przez nas otrzymasz zwrot środków na Twoje konto.
KROK 3.
Zamów ponownie produkt w innym rozmiarze bazując na doświadczeniach ze zwracanego zamówienia. Jeśli nie jesteś pewien_na rozmiaru skontaktuj się z nami, pomożemy.
PS. Jeżeli korzystałeś_aś poprzednio z kodu rabatowego, skontaktuj się z nami podając numer zamówienia lub po prostu odpisz na maila potwierdzającego pierwotne zamówienie. Wygenerujemy dla Ciebie nowy kod.
REKLAMACJE
Dostarczony przez nas produkt ma wadę lub wada pojawiała się w trakcie użytkowania? Przepraszamy za zaistniałą sytuację! Masz prawo do reklamacji.
KROK 1.
Napisz do nas maila (kontakt@skrojone.pl) opisując wadę. W miarę możliwości dołącz zdjęcia. Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-reklamacyjny/ jednak nie jest to obowiązkowe.
KROK 2.
Z racji tego, że jesteśmy firmą kierującą się zasadami „mniej marnowania” w pierwszej kolejności zaproponujemy usunięcie zaistniałej wady. Jeżeli nie będzie to możliwe zaproponujemy któreś z poniższych rozwiązań:
- wymienimy na nowy produkt wolny od wad,
- obniżymy cenę produktu,
- zaproponujemy zwrot środków.