fbpx

ZWROTY

Nietrafiony rozmiar lub fason? Masz 14 dni na poinformowanie nas o zwrocie od momentu otrzymania paczki.

Prawo do zwrotu przysługuje na wszystkie rzeczy dostępne w sklepie. Z racji charakteru sprzedawanych rzeczy prosimy o mierzenie bielizny na swoją bieliznę.

KROK 1.

Poinformuj nas mailowo, że chcesz dokonać zwrotu. W tym celu odpisz na maila potwierdzającego zamówienie. Możesz dołączyć zdjęcie lub skan gotowego formularza https://skrojone.pl/formularz-zwrotow lub po prostu napisać w mailu co dokładnie zwracasz.

Pamiętaj, że możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część.

KROK 2.

Wyślij do nas paczkę ze zwrotem. Do paczki dołącz wypełniony formularz lub (jeśli nie masz możliwości dołączenia formularza) karteczkę z numerem zamówienia. To bardzo ważne, brak tej informacji niestety wydłuża czas zwrotu.

Ty, jako konsument, zgodnie z ustawą ponosisz bezpośrednio koszt wysyłki zwrotu rzeczy.

Adres na zwroty: Skrojone s.c. Justyna Śmigasiewicz, ul. Wajdeloty 24/9; 80-437 Gdańsk; tel. 793 546 303; mail: kontakt@skrojone.pl. Dla wysyłek na paczkomat: GDA02HO

KROK 3.

Po otrzymaniu przez nas paczki w ciągu kilku dni otrzymasz zwrot środków. Przeważnie środki wracają za pomocą tej samej płatności (czyli np. jeśli płaciłaś_eś PayU to środki wrócą za pośrednictwem PayU).

Jeśli nie otrzymasz zwrotu środków w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki poinformuj nas o tym. Nigdy nie działamy w złej wierze, ale mamy niestety przypadki zaginionych paczek oraz błędu systemu podczas dokonywania automatycznego zwrotu (mimo, że nic na to przy dokonywaniu zwrotu nie wskazywało).

Zgodnie z ustawą, Ty jako konsument ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Zgodnie z prawem jesteśmy zobowiązane do przyjęcia zwrotu, jednak, gdy zwracany model nie będzie nadawał się już do sprzedaży wartość zwrotu pomniejszymy o poniesiony koszt.

WYMIANA

Zamówiony produkt spełnia Twoje oczekiwania, ale nie zgadza się tylko rozmiar?

KROK 1.

Dokonaj klasycznego zwrotu zgodnie instrukcją w dziale „ZWROTY”.

KROK 2.

Po odbiorze zwrotu przez nas otrzymasz zwrot środków na Twoje konto.

KROK 3.

Zamów ponownie produkt w innym rozmiarze bazując na doświadczeniach ze zwracanego zamówienia. Jeśli nie jesteś pewien_na rozmiaru skontaktuj się z nami, pomożemy.

PS. Jeżeli korzystałeś_aś poprzednio z kodu rabatowego, skontaktuj się z nami podając numer zamówienia lub po prostu odpisz na maila potwierdzającego pierwotne zamówienie. Wygenerujemy dla Ciebie nowy kod.

REKLAMACJE

Dostarczony przez nas produkt ma wadę lub wada pojawiała się w trakcie użytkowania? Przepraszamy za zaistniałą sytuację! Masz prawo do reklamacji.

KROK 1.

Napisz do nas maila (kontakt@skrojone.pl) opisując wadę. W miarę możliwości dołącz zdjęcia. Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-reklamacyjny/ jednak nie jest to obowiązkowe. 

KROK 2.

Z racji tego, że jesteśmy firmą kierującą się zasadami „mniej marnowania” w pierwszej kolejności zaproponujemy usunięcie zaistniałej wady. Jeżeli nie będzie to możliwe zaproponujemy któreś z poniższych rozwiązań:

  • wymienimy na nowy produkt wolny od wad, 
  • obniżymy cenę produktu,
  • zaproponujemy zwrot środków.