fbpx

Zwroty

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionych rzeczy.
  2. Począwszy od 01.06.2020 r., prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie oraz wynikających z ustawy o prawach konsumenta przysługuje również osobie fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W związku z tym, gdy w ramach niniejszego paragrafu mowa jest o uprawnieniach Konsumenta, począwszy od 01.06.2020 r. uprawnienia te dotyczą również osoby spełniającej powyższe kryteria.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje na wszystkie rzeczy dostępne w sklepie. Z racji charakteru sprzedawanych rzeczy prosimy o mierzenie bielizny na swoją bieliznę.
  4. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
  5. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-zwrotow jednak nie jest to obowiązkowe. 
  6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem 
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  9. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  10. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  12.  Zwroty prosimy kierować na adres: Skrojone s.c., ul. Spacerowa 29/9; 81-521 Gdynia; tel. 793 546 303; mail: kontakt@skrojone.pl. Dla wysyłek na paczkomat: GDY06M

Wymiana

W Skrojone wymiana towarów niestety nie jest możliwa – byłoby to zbyt skomplikowane zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów. Paczki pakujemy i wysyłamy same, nie zlecamy tego firmie zewnętrznej. Zamówiony produkt spełnia Twoje oczekiwania, ale nie zgadza się tylko rozmiar? Dokonaj proszę klasycznego zwrotu zgodnie z powyższą instrukcją zwrotów (masz na to 14 dni). Jeśli chcesz na przykład produkt w innym rozmiarze to po prostu zwróć oryginalne zamówienie, aby uzyskać pełny zwrot należności i zamów nowe artykuły. Jeżeli chcesz ponownie zamówić produkt w innym rozmiarze, a korzystałeś poprzednio z kodu rabatowego, skontaktuj się z nami podając numer zamówienia lub po prostu odpisz na maila potwierdzającego pierwotne zamówienie (kontakt@skrojone.pl). Wygenerujemy dla Ciebie nowy kod 🙂

Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący ma prawo:
    • żądać wymiany produktu na wolny od wad, 
    • żądać usunięcia wady,
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  4. Z racji tego, że jesteśmy firmą kierującą się zasadami „mniej marnowania” w pierwszej kolejności zaproponujemy usunięcie zaistniałej wady.
  5. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  6. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://skrojone.pl/formularz-reklamacyjny/ jednak nie jest to obowiązkowe. 
  7. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną. 
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.  
  9. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576). 
  10. Począwszy od 01.06.2020 r., przepisy w zakresie rękojmi Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej dotyczące Konsumentów, znajdują zastosowanie również do osoby fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  11. Reklamacje prosimy kierować na adres: Skrojone s.c., ul. Spacerowa 29/9; 81-521 Gdynia; tel. 793 546 303; mail: kontakt@skrojone.pl. Dla wysyłek na paczkomat: GDY06M
Dołącz do listy oczekujących. Poinformujemy Cię, gdy ten produkt będzie ponownie na stanie ♥ Prosimy o pozostawienie adresu email poniżej.